Poradnik
Pomoc w MUGO. Poradnik
Do MUGO nieustannie dołączają nowi użytkownicy. Dlatego też dziś przypominamy co robić, gdy potrzebujecie pomocy supportu.
Po pierwsze: WYBIERZ ODPOWIEDNI DZIAŁ
Jeśli masz pytanie dotyczące konkretnej sprawy, jak aktualizacja profilu wydawcy czy wycofanie treści z serwisów, najlepiej od razy skontaktować się z odpowiednim zespołem. To znacznie przyspieszy rozwiązanie problemu.
Po drugie: NIEKTÓRE ZMIANY MOGĄ ZOSTAĆ WYKONANE WYŁĄCZNIE PRZEZ NAS
Pamiętaj, że niektóre zmiany, takie jak np. aktualizacja profilu wydawcy, update, wycofanie treści z serwisów streamingowych czy zmiana okładki mogą zostać wykonane wyłącznie przez nasz zespół - dlatego ważne jest, aby skierować zgłoszenie do właściwego działu. Unikniesz dzięki temu niepotrzebnego czekania.
Po trzecie: OPISZ DOKŁADNIE, CZEGO DOTYCZY ZMIANA
Jeśli chcesz zmienić nazwę wydawcy, numer telefonu, adres lub jakiekolwiek inne dane, podaj nam je od razu w pierwszej wiadomości. Często zdarza się, że dostajemy prośbę o zmianę, np. numeru telefonu, ale bez podania nowego numeru - to wydłuża cały proces.
Po czwarte: KRÓCEJ NIE ZNACZY LEPIEJ!
Pamiętaj, że czasami lepiej poświęcić chwilę na bardziej szczegółowy opis niż wysłać za mało informacji - to pozwoli nam szybciej zrealizować Twoje zgłoszenie, bez konieczności dopytywania o brakujące dane.
W skrócie: im więcej wyczerpujących informacji podacie właściwemu działowi supportu już na samym starcie, tym szybciej uzyskacie pomoc i rozwiązanie Waszego problemu.