Poradnik
Jak kontaktować się z MUGO?
Dziś mamy dla Was cenne porady, dzięki którym z powodzeniem skontaktujecie się z naszym supportem.
Jeśli chcesz podmienić okładkę, dokonać jakichkolwiek zmian przed premierą albo po prostu dowiedzieć się czegoś - wszyscy nasi specjaliści są gotowi Ci pomóc. Wystarczy, że napiszesz do odpowiedniego pionu.
Wejdź w zakładkę „Wiadomości” w panelu MUGO i wybierz odpowiedni dział, np. „Wsparcie użytkowników”; „Rozliczenia”; „Dystrybucja fizyczna”. Ważne jest, aby zrobić to bezpośrednio przez panel wiadomości w MUGO, bo wtedy masz pewność, że Twoja wiadomość dotrze do odpowiedniego działu.
Kolejna ważna sprawa - jeśli chcesz wprowadzić zmiany w wydaniu, musisz pisać do nas co najmniej 4 dni wcześniej. Wtedy będziesz mieć pewność, że zmiany zostaną wprowadzone na czas. Nasz support ma bowiem 72 godziny na odpowiedź (liczą się godziny od 06:00 do 22:00 w dni robocze).
Wejdź w zakładkę „Wiadomości” w panelu MUGO i wybierz odpowiedni dział, np. „Wsparcie użytkowników”; „Rozliczenia”; „Dystrybucja fizyczna”. Ważne jest, aby zrobić to bezpośrednio przez panel wiadomości w MUGO, bo wtedy masz pewność, że Twoja wiadomość dotrze do odpowiedniego działu.
Kolejna ważna sprawa - jeśli chcesz wprowadzić zmiany w wydaniu, musisz pisać do nas co najmniej 4 dni wcześniej. Wtedy będziesz mieć pewność, że zmiany zostaną wprowadzone na czas. Nasz support ma bowiem 72 godziny na odpowiedź (liczą się godziny od 06:00 do 22:00 w dni robocze).