Poradnik
Planowana przerwa w Spotify. Zaplanuj wysyłki do 20 października!
Jak co roku, Spotify organizuje dla swoich pracowników tzw. Welness Week. Co oznacza to dla użytkowników MUGO?
Przerwa w Spotify wiąże się z tym, że użytkownicy MUGO będą musieli przygotować szybciej wysyłki, by ukazały się przed nieobecnością pracowników tej platformy w pracy.
- Podobnie jak w zeszłym roku, Spotify będzie zamknięte od poniedziałku, 27 października do piątku, 31 października, z okazji „Wellness Week”, dając wszystkim pracownikom dodatkowy tydzień płatnego urlopu, aby mogli się zregenerować. Rozumiemy, że branża nie zwalnia, dlatego chcemy być dla Was jak najlepszym partnerem i odpowiednio wcześniej zaplanować działania - czytamy w oficjalnym komunikacie od zespołu Spotify.
W związku z zaistniałą sytuacją, jako support MUGO zachęcamy Was, abyście planowanie i dostarczenie wydań muzycznych zrealizowali do końca dnia w poniedziałek, 20 października - o ile chcecie mieć pewność, że wydanie pojawi się między 27 października a 2 listopada.
Warto dodać, że ograniczona w czasie „Wellness week” będzie również aktualizacja playlist . Regularne programowanie zostanie wznowione w poniedziałek, 3 listopada.
Przypominamy też, że zbliża się Spotify Wrapped - roczne podsumowanie na Spotify. Jeśli chcecie, żeby Wasz klip pojawił się w tegorocznym podsumowaniu u Waszych największych fanów, zaplanujcie jego publikację najpóźniej do 14 listopada. Więcej o Spotify Wrapped dowiecie się z naszego najnowszego posta na IG @mugo_polska.
- Podobnie jak w zeszłym roku, Spotify będzie zamknięte od poniedziałku, 27 października do piątku, 31 października, z okazji „Wellness Week”, dając wszystkim pracownikom dodatkowy tydzień płatnego urlopu, aby mogli się zregenerować. Rozumiemy, że branża nie zwalnia, dlatego chcemy być dla Was jak najlepszym partnerem i odpowiednio wcześniej zaplanować działania - czytamy w oficjalnym komunikacie od zespołu Spotify.
W związku z zaistniałą sytuacją, jako support MUGO zachęcamy Was, abyście planowanie i dostarczenie wydań muzycznych zrealizowali do końca dnia w poniedziałek, 20 października - o ile chcecie mieć pewność, że wydanie pojawi się między 27 października a 2 listopada.
Warto dodać, że ograniczona w czasie „Wellness week” będzie również aktualizacja playlist . Regularne programowanie zostanie wznowione w poniedziałek, 3 listopada.
Przypominamy też, że zbliża się Spotify Wrapped - roczne podsumowanie na Spotify. Jeśli chcecie, żeby Wasz klip pojawił się w tegorocznym podsumowaniu u Waszych największych fanów, zaplanujcie jego publikację najpóźniej do 14 listopada. Więcej o Spotify Wrapped dowiecie się z naszego najnowszego posta na IG @mugo_polska.